Sunday, 14 October 2012

Kem ADD MATH !

Assalammualaikum , hari ni saya nak cerita kenangan paling penting di Kem ADD MATH macam entry saya tu . Penat pun tak habis lagi , mana tak nya berlajar ADD MATH 3 hari 2 malam . Kepala dah naik pening tengok nombor je memanjang . Apa2 pun banyak ilmu ADD MATH yang saya dapat , insyaallah SPM nanti boleh dapat A+ . Haha , tinggi gila target trial pun tak lulus . Tolong2 lah doakan untuk saya ye .

           Okay berbalik dengan cerita kem saya tadi . Apa yang paling best hanya kelas 5 Sains je yang join kem tu , kiteorang dah macam satu keluarga . Apa2 kiteorang buat sentiasa bersama . Makan bersama , tidur bersama . Pokok nya semua bersama lah . Cikgu pun sporting . Dah macam ayah kiteorang dah .

           Hari sabtu cikgu bagi kiteorang keluar jalan pasar malam , tak jauh pun dari 'hotel' kiteorang tu . Macam2 jenis makanan kiteorang beli perut dah naik kembung dah . Huhu . Malam terakhir tu kiteorang ambil kesempatan dalam kesempitan itu snap gambar banyak2 . Hehe , kiteorang memang suka bab snap2 ni . Tengah2 snap ada juga orang yang segan2 nak snap . Huhu , poyo .

         Hari terakhir semua malas je nak bangun , penat ada happy ada sedih pun ada . Time belajar muka ngantuk je masing2 . Sebelum kiteorang balik kiteorang gotong royong sama2 kemas 'hotel' kiteorang sebab nak check out , house keeping semua dah cabut lari terpaksa larh kiteorang kemas .  Majlis penutup juga diadakan walaupun simple je . Jom terjah pic kiteorang dekat sana , selebihnya tengok dekat FB saya , okay :)




                                                       
                                                                     Budak HOT !





                                                                     
                                                             tinggi & pendek :D



                                                           ternyata saya paling pendek :P

 






                                                        Waalaikummusalam :)
terima kasih kerana sudi bace blog saye :)

No comments:

Post a Comment

name blog gerak !